بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها

گیله مرد

ایران حیاتِ صحنِ این دو خواهر برادر است ...

گیله مرد | شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶ ق.ظ | ۲ نظر

پاینده این دیار ز الطاف دلبر است

این ملک خانواده موسی بن جعفر است

سلطان طوس و حضرت معصومه مالکند

ایران حیاتِ صحنِ این دو خواهر برادر است

***

آغاز دهه کرامت را بر همگان تبریک و شادباش عرض می کنم.

نظرات  (۲)

وای چه عکس باحالیه... از نظر عکاسی میگما... وگرنه خب با نوشته تون هم ربط داره ولی من بیشتر از نظر جغرافیایی و عکاسی ازش حیرت کردم

راستی آقای گیله مرد، شما بلاخره بچه محل حضرت خواهر(س) هستید یا بچه محل ما گیلانی ها؟! :)
پاسخ:
سلام
گفته شده این عکس ماهواره ای از ایران عزیزه
:-)
دو تا وطن دارم
اهل دیار میرزا و بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها (بخاطر مجاورت چندین ساله با حضرت)
احسنت...
میلادشون بر شما مبارک...
واقعن عجب سعادتی دارین که همسایه حضرت معصومه هستین...
من که هر وقت میام قم دیگ دلم نمیخاد برگردم...
پاسخ:
سلام
زنده باشید
الحمدالله والمنه توفیقی ست که نصیب بنده و دیگر قمی ها شده
ان شاءالله روزیه شما هم بشه زیارت مکرر کریمه اهل بیت (س)

سالم باشید و حاجت روا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">