بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها

گیله مرد

بانو! ما را همه شوقِ کفشداری تو بس

گیله مرد | سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۷ ب.ظ | ۵ نظر

زیبای خادمان در :
.
فاطمه معصومه، کریمه ی عترت
شهر قم از فیض تو، گشته یَمِ رحمت
.
ما همگی هستیم، خادمِ دربارت
هماره می گردیم بدور زوارت
.
❤ ای ز حال دل خدامت آگاه ❤
❤ فاطمه اشفعی لنا عندالله ❤
.
تو دُخت و اُخت و عمه بر سه امام هستی
تو در سپهرِ عصمت، ماه تمام هستی
.
محیطِ فیضیه، فیض مدام تو
خضر حیات جان، تشنه ی جام تو

.
پ.ن: به نوبه ی خودم می گم به کلیه خادمین بخصوص کفشداران حضرت معصومه س و علی الخصوص در روز شیفت ۴ ( ۱۹ ال ۲۳ شب)
پ.ن:

نظرات  (۵)

آنم آرزوست ...



سلام علیکم مومن
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

پاسخ:
ان شاء الله به آرزوتون برسید
علیکم السلام برادر
سالم باشید و حاجت روا به حق امیر عجم و عرب
  • ســوز ستان
  • سلام . در مورد کامنتتون، پیشنهاد خوبی بود
    ولی من خودم دوست ندارم از لفظ جلاله برای کاربردهای طنز استفاده کنم برای همین هم از اصطلاح مختصرش استفاده می کنم.
    هر چند احتمالا درست ترش اینه عادت کنیم که اصلا چنین اصطلاحاتی رو در چنین کاربردهایی به کار نبریم.
    اول باید خودم رو درست کنم!!
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیره ان شاء الله
    سپاس از پاسخگویی تان
  • بچه شیعه غدیر
  • ایشالا روزی منم بشه نوکری خانوم و برادرشون

    یاعلی
    پاسخ:
    آمین یا رب العالمین
    یا علی مدد
    سلام علیکم
    خدا قوت...
    ان شاءالله توفیقاتتان مستدام باشد.
    پاسخ:
    علیکم السلام و رحمه الله
    ممنونم
    سپاس
    سالم باشید و حاجت روا
    خوش بحالتون :(
    پاسخ:
    تشکر می کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">