بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها

گیله مرد

کفش نه، دلم را گفتم ...

گیله مرد | شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶ ق.ظ | ۵ نظر

خیلی خیلی آرام بر می‌دارمش...

چقدر خاکی‌ست...

کنار این طرفش انگار شکاف خورده

آنقدر که گرد و خاک نشسته و تمیزش نکردم

حسابی سیاه شده

نگاهش کن تو را به خدا، چقدر سفید بود و حالا...

حالا انگار فقط باید اینجا تحویلش بدهم

راه دیگری نیست، غیر از اینجا کسی تَره هم برایش خرد نمیکند

اما اینجا نمی‌دانم چرا ولی خیلی با عزت میگیرند

انگار الماس میگیرند... با احترام... با التماس دعا...

دلم را گفتم ...

وقتی دادمش به دلداری‌ها و رفتم سمت ضریح ... (در ادامه مطلب ...)

اگر دقت کنی، کنار کفشداری‌ها، دل‌داری‌ها را هم میبینی

باید دلت را در آوری و تحویل بدهی و بروی...

وقتی که برگشتم و گرفتمش، سفید بود

عین روز اول ...


پ.ن1: برگرفته از وبلاگ برزخ کلمات

پ.ن2: خاک پای زوار بی بی؛ سرمه ی چشمان گنهکارمون

پ.ن3: کفشداری 8 ، درب 8 ، خیابان ارم

نظرات  (۵)

شما هم در عکس هستید؟
کدام یک از این بزرگواران؟
عذر تقصیر
خیلی التماس دعا
پاسخ:
سلام بر حضرت ناشناس
خواهش می کنم
اونیکه :-))
یاعلی
  • زینب . فطرس
  • چه زیبا
    دادمش به دلداری و رفتم سمت ضریح ...

    ورودی درب و کفشداری 8 خلوته ولی نمی دونم چرا خانواده هارو راه نمیدن داخل
    دفعه قبل که توفیق زیارت داشتیم ورودی درب 8 خادم پیری جلوی من و مادر رو گرفتند و نذاشتند با خانواده بریم توو
    سختگیری می کنند و بنظرم این برخورد اصلا لزومی نداره
    پاسخ:
    سلامت باشید

    ورودی درب 8 ورودیه آقایون هستش
    تقریبا یکساعت قبل از اذان ها و حدود دو ساعت بعد از نماز تردد آقایون زیاده و در این بازه ی زمانی اصلا به صلاح نیست که خانم ها وارد یا خارج شوند چون برخورد صورت می گیره
    اما در بعد از بازه زمانی بجز خانم های بد حجاب، بی چادر و آرایش کرده ، ورود خانم ها با خانواده بلامانع ست.
    اگر سئوالی بود در خدمتم

    من روی حرف های خود اصرار میکنم

    در مثنوی و در غزل اقرار میکنم

    ما در کنار دختر موسی نشسته ایم

    عمریست محو او به تماشا نشسته ایم

    اینجا کویر داغ و نمک زار شور نیست

    ما روبروی پهنه ی دریا نشسته ایم


    التماس دعاااااااااا

    پاسخ:
    سلام بر دوست و همشهری عزیزم
    خوبی برادر
    افتخار دادید ...
    سالم باشی و حاجت روا
  • ســوز ستان
  • سلام
    دلنشین بود
    امروز قصد داشتم دوبتی ای با همین مضمون بگم که البته فعلا سعادت نشد...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر از حضورتان
    ما منتظریم
    سلام
    خیلی صمیمی و قشنگ کار می کنید
    "درپناه امام زمان باشید"
    پاسخ:
    سلام
    نظر لطفتونه
    در پناه خدا
    سالم باشید و حاجت روا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">