بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها

گیله مرد

با تو درد دل دارم ... + دانلود

گیله مرد | يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۰۸ ب.ظ | ۵ نظر
من از زبان رضا(ع) با تو درد دل دارم

مگر که پاسخ این "اشفعی لنا" بدهی

دریافت (دانلود) کلیپ زیبای عمه‌ی سادات
حجم: 11.3 مگابایت


پ.ن: رفقا برای شفای مادرم دعا کنید امروز عمل جراحی دارند


نظرات  (۵)

  • جوون محتاج نگاه خانم حضرت معصومه
  • السلام علیک یا فاطمه معصومه السلام علیک یا بنت موسی بن جعفر السلام علیک یا اخت علی بن موسی الرضا 
    سلام حضرت معصومه دلم خیلی گرفته بی بی جان بی بی جان چرا گره ازدواج منو باز نمیکنید چقدر دیگه باید خاروزار بشم پیش خانوادم چقدر دیگه باید حقمو بخورن چقدربا احساسم باروح وروانم بازی بشه دیگه خسته شدم شرمنده خودم وخدا هستم بخاطر ............. خانم جان در حقم خیلی ظلم شده بی بی جان شب نیمه شعبان برای عقدم یک تکه گرفتم برای طرف مقابلمم همینطور پولمو دادم برای بازم اصلا انصاف نداره ساز مخالف میزنه خانم جان سنم داره میره بالا خانم جان منم بچه دوست دارم منم زندگی دوست دارم منم دوست دارم گناه نکنم منم دوست دارم دست همسرمو بگیرم بیام زیارت شما برم جمکران برم مزار شهدا
    بی بی جان من که تمام سعیمو میکنم دل امام زمان رو دل مادرتون حضرت زهرا رو نشکنم پس شمارو به پهلو شکسته مادرتون  حضرت زهرا به بازوی کبود حضرت زهرا به غریبی وغربت حضرت مهدی به اشکهای امام زمان که برای گناه نکردن ما برای گناه کردن ما میریزن قسم کمک کنید دیگه این خواستگاری سر بگیره خودتون قلبو دل خودش وخانوادشو مقلب والقلوب کنید که جواب مثبت بدن وراضی بشن وزودتر الاساعه عقد کنیم بریم سر خونه زندگیمون بی بی جان بخدا من ادم مطوقعی نیستم از همسرم توقع زیادی ندارم اونم خودش همینطوریه توقع زیادی نداره یک عقد ساده حرم به دور از گناه که حضرت زهرا وامام زمان وایمه حضور داشته باشن یک زندکی بدور از تجملات وتحت فشار گذاشتن خانواده ها مهریه هم به اندازه که زیاد نباشه  خدا راضی نباشه یا فاطمه معصومه یادم شد بگم بهتون من همسرمو از برادرتون امام رضا خواستم یک همسر مومن وولایی وبه دور از تجملات ورضایت عقد توی حرم طولی نکشید برادرتون امام رضا بهم عنایت کردن و کسی با همون مشخصات زمینه خواستگاریش جور شد ولی الان یک سری ناراحتی ها پیش اومده نه که واسه مهریه وعقد ومراسم نه هنوزم همونه درخواستش ولی راستش نمیدونم برای خواستگاری چرا اذیت میکنه یا حضرت معصومه  سفارشمو به برادرت امام رضا بکنید بگید کارمو راه بندازه خودشون دادن خودشون به دلم انداختم که این تکه ها رو بگیریم وحرمشون تبرک کنیم بی بی جان به خق برادرتون امام رضا کمک کنید یک جفت گوشواره نذرتون میکنم شمارو به حضرت رقیه قسم دلم خیلی بچه دوست دارم مگه خدا خودش نگفته کسی که بخواد کسی رو بزنه زمین من پشتش هستم از خدا بخواهید قلبو دل خودش وخانوادش کن فیکون کنه که مهر ومحبتم بیفته به دلشون دوباره بخدا از روی خانوادم خجالت میکشم که باز بخوام خواستگاری دیگه انجام بدم خودتون معجزه کنید که همین ازدواج که برادرت امام رضا گذاشت سر راهم ومهرشو انداخت به دلم تبرک کردیم حرمش رو جور کنه وخوشبخت بشم ان شالله خواهش میکنم به نیت پنج تن پنج روسری نذر میکنم که انشالله ازدواجمون درست بشه عقد کنیم بخرم کادو کنم اومدمحرمتون بدم به زائرا بدن به چند خانم که خودشون دوست دارن چه مستضعف چه کسی که حجاب درست ندارن ان شالله ولادت کریم اهل البیت نزدیکه به حق کریم اهل البیت معجزه کنید که قلبو دل طرفم درگرگون بشه خواهش میکنم وقرار خواستگاری رو بزاریم خودش میدونه چقدر دوستش دارم بی بی جان خواهشا سفارشمو به برادرت وخانوادت وپدرو مادرت حضرت علی وحضرت فاطمه بکنید روی نگاه به پدر ومادرم رو ندارم به حرمت پدرتون ومادرتون موسی بن جعفر ونجمه خاتون وحضرت علی وحضرت فاطمه قسمتون میدم گره گشایی کنید الساعه العجل 
    هیئت شریف یازهرا کرج

    با سلام میشه لطف کنید مارو لینک بفرمایید .

    واحد رسانه های (صوتی وتصویری ) هیئت شریف یازهرا (سلام الله علیها)
    سلام گیله مرد
    حال مادرتون چطوره ؟
    ان شاءالله حالشون خوب باشه
    پاسخ:
    سلام آقا سید عزیز
    بله الحمدلله والمنه، عمل؛ موفقیت آمیز بود
    تشکر از دعا و لطف و محبتتان

    سلام...

    دنبال مولایم میگردم ....شما ندیدید؟

    http://delgraphi.blog.ir/

    پاسخ:
    می دونم که الآن دنبال آقا هستی به قلبت رجوع کردی
    چشم سرمون کور شده ولی مادرزاد نیست
    با چشم دل سیر تماشا کنید
    سلام علیکم مومن
    ایشاالله که بخیر شده است
    ایشاالله که عافیت کامل حاصل شود
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    و علیکم السلام و رحمه الله
    الحمدالله بله
    تشکر می کنم
    سالم باشید و حاجت روا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">