بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها

گیله مرد

حالا من و فرزندم و ایوان آیینه ...

گیله مرد | شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۱۳ ب.ظ | ۱۳ نظر

آری بدم اما دلم دیگر چه غم دارد؟

شکر خدا، شکر خدا شهرم حرم دارد


 اینبار اگر رفتی حرم شب بود، دقت کن

غیر از کبوتر، صحن او، خفاش هم دارد!

 

پس من چرا در نا امیدی غوطه ور باشم

وقتی که بانو این همه لطف و کرم دارد

 

هر جای این دنیا که باشم غیر شهر قم

حس می‌کنم دنیای من، یک چیز کم دارد


هر چند شهر قم پر از غم‌های پنهان است

هر چند شهر قم هوایش سخت دم دارد

 

اما به دنیایی نخواهم داد این دم را

یک تار موی کاج‌های سبز شهرم را

 

اینجا شمیمش اختیار دلبری دارد

اینجا محرم هم صفای دیگری دارد

 

بر سنگفرش صحن او بال ملک خورده

از سفره‌ی او آب هم اینجا نمک خورده

 

هرگز ندیدم نشنود بانو صدایم را

هرگز به روی من نیاورده خطایم را

 

هربار اینجا پیش او بی اختیار خود

می گریم و می‌گویم از رسم دیار خود

 

حالا من و فرزندم و یک عشق دیرینه

حالا من و فرزندم و ایوان آیینه

 

از دست گرمم می‌کشد یک دست کوچک را

هی میدود سرتاسر صحن اتابک را

نظرات  (۱۳)

  • زینب . فطرس
  • عذر میخوام می پرسم
    این آقازاده، پسر خودتونه ؟
    پاسخ:
    خواهش می کنم

    بله پسر بزرگمه "آقا امیر حسین"

    الحمدالله والمنه
    این شعر رو خودتون گفتید؟
    فوق العادس..
    خیلی خیلی عالیه!!!
    اجازه میدید استفاده کنم ازش؟!
    پاسخ:
    سلام علیکم
    متأسفانه توفیقش را نداشتم
    شعر از آقای محسن کاویانی هستش
    خواهش می کنم

    تمنای دعا
    حقیقتا...گاهی می اندیشم آنانکه که حرم ندارند سر به کدام کوی میگذارند؟!
  • سید محمد حسینی یزدی
  • سلام. 
    وبلاگ بسیار زیبایی دارید.
    دلم برای قم تنگ شده. 
    حرم رفتید یاد ما هم باشید. 
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام آقا سید عزیز
    نظر لطفته
    هنوز خیلی کار داره بهتر بشه
    بروی دو دیده
    اگر لیاقتی بود حتما امشب بیادتون خواهم بود
  • فدائی امام زمان
  • سلام بزرگوار

    رفتی حرم، التماس دعا...

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    چشما و طاعتا
    تمنای دعا
     علی علی
  • محمدرضا فلاح
  • سلام علیکم
    خوشا بحالتان که زائر بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت هستید.
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام برادر
    ممنون
    اگر زنده باشم امشب رأس ساعت 22:30 نائب الزیاره شما هستم
    اگر قبول افتد ...
    خوشا به حالتون که بچه محل حضرت معصومه (س) هستید..

    التماس دعا..
    پاسخ:
    سپاس
    سالم باشید و حاجت روا
    تمنای دعا ...
    یا حضرت معصومه از قند لب توست که در حاشیه ی قم،هی شعبه حاج حسین و پسرانش...
    سلام علیکم و رحمت الله
    التماس دعای همیشگی.. من نسبت به عمه جان خیلی معرفت ندارم ولی می دانم هر وقت رفتم حرم سلطان(ع) بانو بلیط سفرمو امضا کردند.. با این حال سالی دو سه بار میام دیدارشون.. باشد که گوشه چشمی هم به ما کنند.
    یا زهرا

    پاسخ:
    علیکم السلام ورحمه الله و برکاته
    خوشا بسعادتتون
    ان شاءالله زیارت مکرر بانو و برادر بزرگوارشون روزیه شما بشه
    ملتمس دعا
  • حجت امیدپور
  • سلام
    به به تر!

    پاسخ:
    سلام
    سپاس
  • مصطفی حسین نژاد
  • سلام برادر عزیز

    متشکر از اینکه سایت ما رو بازدید کردید

    یک سوال : قالب این سایتو چطوری طراحی کردید؟

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام آقا مصطفای عزیز
    خواهش می کنم
    با یه کم دستکاری در کدهای قالب میتونید چیدمان و چینش پنجره ها رو تغییر بدید
    اونقدر سخت نیست باید یه کم طراحی وب بخونید
    بنظرم اگه کمی وقت بگذارید برای یادگیری این مهم، کار بیهوده ای نکردید
    علی علی
  • خادمة الشهدا
  • آن جا محرم هم صفای دیگری دارد...
    خیلی التماس دعا...
    یاعلی
    پاسخ:
    بروی چشم
    دوشنبه ها نائب الزیاره هستیم
    اگر قبول افتد ...

    سلام زیارت قبول همیشه

    لینک شدید نه به این خاطر که به وب من سر بزنید

    برای اینکه  دلم برای بی بی تنگ میشود

    پاسخ:
    سلام علیکم
    قبول حق
    محبت دارید
    زیارت مکرر حضرت، روزیه شما و خانواده محترم باشه
    ان شاءالله
  • م . قهرودی فرد
  • سلام علیکم و رحمه الله

    خدا براتون نگهش داره

    وبلاگ زیبایی دارید بهتون تبریک میگم

    حفظه الله

    پاسخ:
    و علیکم السلام و رحمه الله و برکاته
    خیلی ممنون
    لطف دارید
    سالم باشید و حاجت روا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">