بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها

گیله مرد

کاش کفشم ...

گیله مرد | چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۶ ب.ظ | ۱۰ نظر

شمیم عود و عنبر،‌ کفشداری

شکوه نور و مرمر، کفشداری

حرم را دوست دارم کاش کفشم

بماند تا ابد در کفشداری

پ.ن1: کفشداری شماره 8 روبروی درب 8 خ ارم

پ.ن2: آقای غلامی(سرشیفت روزهای دوشنبه کفشداری) مدیر مدرسه

نظرات  (۱۰)

  • رد پای یک طلبه
  • سلام علیکم

    کفشم را بدهم به کفشداری؟؟
    نه می ترسیدم کفشداری را گم کنم
    ترجیح دادم آن را در کیف دستی بگذارم
    دو مادر پیر همراهم بودند..
    از همراهان یکی از دوستانم بودند..
    ولی خودشان دوست داشتند با ما به حرم بیایند..
    کفشهایم را در کیف دستی گذاشتم..
    سلامی دادیم..
    چون مادر همراهمان بود جلوتر نمی توانستند بروند..
    کمی آن طرف تر به ستونی تکیه دادند..
    من به همراه دوستم نیز کنارشان نشستیم..
    مشغول خواندن قرآن و ادعیه شدیم..
    انگار نه انگار مادران خود، حاجتی دارند...
    همینطور زمزمه می کردند..
    چه دخترای گلی!
    خدا عاقبت به خیرتون کنه..
    دست دو تا پیر و گرفتید..
    اذیتون کردیم..
    خدایا هر چی ازت میخوان بهشون بده
    ایشاالله هر چی از امام رضا (ع) بخواین بهتون بده
    یا امام رضا!
    اینا دخترای گلمن
    آفرین به پدر مادراتون که اینجوری تربیتون کردن
    یا ضامن آهو
    یا ضامن آهو
    ایشاالله حضرت زهرا (س) کمکتون کنه...
    از وقتی که نشستیم..
    همینطور این جملات را می گفتند تا وقتی که بلند شدیم برویم..
    احساس خوبی بود..
    قابل وصف نیست!
    تازه متوجه شده بودم
    یکی از کفشهایم در کیف دستی نیست!
    گفتم خدایا شکرت من هم دوست ندارم زود بروم
    مادران دست به دعا شدند
    یا امام رضا
    یا ضامن آهو
    پس کفش دخترم کو؟
    من نگران کفشم نبودم!
    فقط از دعاهای شیرین مادران در حیرت بودم؟
    اونقدر پیر بودند که گاهی اوقات در مسیر می ایستادیم تا استراحت کنند دوباره ادامه راه..
    اونقدر پیر بودند که پله پله ی زیر زمین را یکی یکی می ایستادند استراحت می کردند بعد پله ی دوم..
    ولی تا متوجه شدند کفش من گم شده..
    دیدم هر کدام به سمتی رفته و با دقت نگاه می کند به اطراف
    حتی پرده را هم کنار می زدند...
    فقط در حیرت بودم!!!
    و همینطور زمزمه می کردن: یا ضامن آهو کفش دخترم پیدا بشه..
    یا امام غریب....
    جلوتر خادمی ایستاده بود که دیدم کفش من کنار پایش است..
    آمدم چیزی بگویم..
    گفت دخترم این کفش شماست؟
    گفتم بله
    گفت اگر کمی دیرتر می آمدید می خواستم به دفتر اشیای گم شده تحویل دهم...
    یک اتفاق خیلی قشنگ برایم بود..


    سپاسگزارم از حضور شما در وبلاگ حقیر



    پاسخ:
    سلام علیکم
    عالی
    واقعا لذت بردم

    حرم امام الرئوف رو خاطرم نیست
    ولی
    آدرس کفشداری و نام صحن مربوطه بروی شماره ی کفشداری های حرم بی بی درج شده
    ایندفعه بسپارید کفشاتونو به خدام
    بگذارید اونها هم دو قرون کاسب شن

    افتخار دادید
    تمنای دعا
  • دکـ لـ مـ هـ
  • خوش به سعادتِ شما گیله مرد :)
    ::::
    خادم بانو بودنم آرزوست
    ::::
    ان‎شاءالله نصیب همه گیله مردانِ عاشق
    پاسخ:
    الحمدلله و المنه
    سپاس
    دعا کنید ثابت قدم و نوکر زوار بی بی باقی بمونیم
    ان شاء الله رزق و روزیه شما هم بشه
    آمین
  • خادمة الشهدا
  • خوش ب سعادتتون
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    تشکر
    ملتمس دعا
    علی یارتون
    سلام ممنون از حضورتون.
    پاسخ:
    سلام
    خواهش می کنم
  • ن. قربانی حق
  • نائب الزیاره باشید ...
    پاسخ:
    حتما
    ان شاء الله
    سلام
    خوش بحالتون... :(

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    یاعلی
    سلام
    کاش بانو ما را هم به نوکری قبول می کرد...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    زیارت قبول
    ان شاء الله بزودی و در آینده ای نزدیک ...
    سلام نویسنده محترم 
       
    خواهشا در صفحه اول گوگل کلمه شیعه را سرچ کنید تا ببینید چه عکسهایی از گوگل ازنام شیعه درجهان نشان داده میشود 
    تمام زحماتتان تاکنون قابل ارج و احترام  خواهشا لطف کنید با یک ویرایش ساده برچسبهای وب لاگتان را با کلمات لاتین درج کنید تا امار عکسهای زیبا از شیعه ، امام حسین ، مسلمان ، کربلا ، و.... دردنیای مجازی بالا رود  با تشکر
    پاسخ:
    سلام برادر
    تشکر
    بله مطلب مهمی رو بیان کردید و واقعیت داره

    ولی یه کم دیر یادآوری کردید
    باید چند روز قبل از محرم و صفر پیامک میدادید تا رفقا مطالبت عاشورایی شون رو با تگ و هشتک انگلیسی درج می کردند.
    البته بنده سعی کردم در وبلاگ gilemard.blog.ir سعی کردم کمی عمل کنم به این مهم.
  • خاکیان خط شکن
  • سلام

    خوش به سعادت شما و همکاران..
    برای ما هم دعاکنید مومن...
    راستی کنار اسمتون چقدر خوبه که نوشتید." بر ثانیه‌ی ظهور مهدی(عج) صلوات" احسنت...

  • افسر ولایی مهدی(عج)
  • سلام علیکم بزرگوار.
    اعتماد به عرش مضاعف در سخنان دیروز حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی...
    مظلوم ترین دولت از دیدگاه ایشان...
     به روزیم...
    منتظر حضور پر مهرتان هستیم...
    التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت
    یـ مهدی(عج) ـا

    پاسخ:
    علیکم السلام و رحمه الله عزیزجان
    به قید حیات

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">