بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها

گیله مرد

آرامشم تویی ...

گیله مرد | سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳ ق.ظ | ۶ نظر

بگذار بگویم
که از سراب این و آن بریدم،
من از عطش ترانه آفریدم...
.
آشوبم
آرامشم تویی ...
.

پ.ن1: در سرزمین وحی اگر لایق بوده باشم نائب الزیاره تمام رفقای فضای مجازی بودیم ...
اگر قبول افتد ...

پ.ن2: بعد از حدود سه هفته،‌دیشب به پابوس کریمه اهل بیت (س) و زوارش رفتیم. الحمدالله والمنه

نظرات  (۶)

سلام،
خوشا به سعادتتان...
دعا کنید روزی امثال ماهاهم بشه

یاعلی مدد
پاسخ:
سلام
ممنونم زنده باشید
توفیق داشتیم یک طواف به نیت دوستان فضای مجازی به جا بیاریم
ان شاء الله رزق شما و خانواده ی محترم حج تمتع
علی علی
پر است خلوتم از یاد عاشقانه او * گرفته باز دل کوچکم بهانه او

مسافران همه رفتند و باز جا ماندم * کدام جاده مرا می برد به خانه او

غروب ابری پاییز می چکد در من * پرم ز هق هق باران کجاست شانه او؟

سلام بزرگوار

شهد زیارت گواری وجودتان...
پاسخ:
سلام دوست عزیز
تشکر می کنم
ان شاء الله رزق و روزیه شما و خانواده ی محترم حج تمتع
ملتمس دعا
موفق باشید
پاسخ:
سلام
سلامت باشید
  • خادمة الشهدا
  • در حرم بانو ب یاد ماهم باشین...
    التماس دعا
    پاسخ:
    اگر توفیقی بود حتما
    ملتمس دعا

    با سلام

    وب خوبی دارید....

    من شمارا لینک کردم...

    عنایت کنید مارو لینک کنید....

    http://delgraphi.blog.ir/

    پاسخ:
    سلام برادر
    ایضا وب شما هم عالی و با طراحی های زیبا
    لطف دارید
    بنده هم در دو وبلاگم لینک کردم آدرس شمارو
    سلام بر گیله مرد بزرگ
    قبول باشه . اجرتو با اهل بیت
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام برادر
    ارادت
    قبول حق
    رزق و روزیه شما و خانواده محترم ان شاء الله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">