بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها

گیله مرد

طلبه شهیدی که خادم متواضع حرم بی بی بود

گیله مرد | دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۳۳ ب.ظ | ۱ نظر

#خادم_حرم_حضرت_معصومه سلام الله علیها
#شهید_مدافع_حرم #شهید_محمد_علی_قلی_زاده

همچون همیشه لبخندی بر لب داشت و "چوب پر" خادمی حرم در دست؛
به سبب فعالیت رسانه ای و ضرورت آشنایی و گفتگو با مسئولان، جلو رفته و عرض کردم: حاج آقا! چهره شما خیلی برای من آشناست! کجا فعالیت می کنید؟

گفت: سپاه و بسیج قم.
گفتم: حوزه نمایندگی؟
گفت: بلی. گفتم کدام ناحیه؟
گفت: امام رضا(ع).
گفتم: مگر حاج آقا قلی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه نیستند؟
گفت: چرا. بنده خود خودشم!
...
خاطره ای از همرزم شهید :
حجت الاسلام قلی زاده برای تبلیغ در جمع ما حضور داشت اما روز نبرد-13 بهمن 94- در جریان آزاد سازی نبل و الزهرا نتوانست هجوم تکفیری های تروریست و شهادت یاران خویش را تحمل کند، لباس رزم بر تن کرد و به چشم خود دیدم که چنان شجاعانه در برابر دشمن موضع گرفت که رزمی اینچنینی از این شخصیت روحانی را هرگز تصور نمی کردم.
...
◀️پ.ن: گفتم شب شهادتی یادی بکنم از خادم و دوست خوبم که توفیق دیدارشون رو در روز  #دوشنبه_های_با_تو_بودن داشتم.
◀️فوق العاده خوش اخلاق، خاضع و مبادی آداب بود.
◀️همیشه با لباس طلبگی مشغول خدمت رسانی به زوار بی بی بودند.
◀️باور می کنید وقتی خبر شهادتشون اومد؛ تازه متوجه شدیم چنین سمت مهمی در #لشکر_علی_بن_ابیطالب علیه السلام و بخاطر عشق به اهل بیت و نائب امام زمانشون قدم به سرزمین شام گذاشتند.
◀️#حرم_بی_بی روزهای دوشنبه جای خالی ایشون بدجور احساس میشه😢😢😢

نظرات  (۱)

سلام، من فکر می کنم این یک وب سایت عالی است. من آن را می کشم؛) من می روم
یکبار دیگر دوباره از آنجایی که من کتاب آن را مشخص کرده ام پول
و آزادی بهترین راه برای تغییر است، ممکن است شما ثروتمند باشید و به دیگران راهنمایی کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">