بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها

گیله مرد

قفل دلم شکسته کنار در حرم ...

گیله مرد | يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۵۴ ب.ظ | ۱ نظر

چشم دلم به سمت حرم باز می‌شود
با یک سلام صبح من آغاز می‌شود

پر می کشد دلم به هوای طواف تو
وقتی که لحظه لحظه‌ی پرواز می‌شود

 قفل دلم شکسته کنار در حرم
از مرقدت دری به جنان باز می شود

فهمیده ام ز حکمت ایوان آینه
اینجا دل شکسته سبب ساز می شود

کو چشم روشنی که ببیند در این حرم
هر روز چند مرتبه اعجاز می شود

اعجاز توست اینکه دلم یا کریم توست
قلب تپنده ی حرم قم، حریم توست


شعر : یوسف رحیمی

عکس : خانم ص.خلج

نظرات  (۱)

  • ن. قربانی حق
  • فهمیده ام ز حکمت ایوان آینه
    اینجا دل شکسته سبب ساز می شود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">