بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها

گیله مرد

باز دلم ...

گیله مرد | چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۲۳ ق.ظ | ۱ نظر

باز دلم به غوغای نسیم خوش رحمت از نگین درخشان قم ، هوائی گشته ...
باز دلم دیوانه وار به در دیوار قفس می کوبد تا منفذی بیابد ...
باز دلم چون چراغ خاموشی خود را به نور منیره مقدسی جلا می دهد .
باز دلم غم و درد را بر باد نسیان سپرده و گوئی دست رحمتی در این دیار غربت سرمازده، یافته است .
باز دلم به سان پرنده ای آسیمه سر ، از بند و اسارت سینه ملول خویشتن گریخته ، به سوی کویری که به فیض حضور کریمه‌ی اهل بیت(س) به دریای عشق مبدل گشته، پر می کشد .

باز دلم وز شور و شوق بهار ، در کویر خویشتن بارانی می شود .


میلاد فرخنده بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) مبارک باد.

نظرات  (۱)

موفق باشید
پاسخ:
سلام
سالم باشید و حاجت روا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">