بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها

گیله مرد

نجات‌دادن زوار از سرمای شدید ...

گیله مرد | چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۳۷ ق.ظ | ۳ نظر

مرحوم آیت‌الله مرعشی نجفی می‌فرمود: در یک شب زمستانی دچار بی‌خوابی شدم. خواستم بروم حرم ولی دیدم هنوز وقت حرم نشده و درهای حرم به این زودی باز نمی‌شود. دوباره خوابیدم و دستم را زیر سرم نهادم که اگر خوابم برد، خواب نمانم. در عالم رویا به محضر حضرت معصومه (س) رسیدم.

ایشان فرمود: بلند شو برو حرم عده‌ای از زوار من پشت در حرم از سرما هلاک می‌شوند، آنها را نجات بده. آیت الله مرعشی نجفی می‌فرمود: از خواب بیدار شدم و با عجله لباس پوشیدم و به سوی حرم حرکت کردم.

دیدم عده‌ای زوار که لباس مخصوص هندی‌ها و پاکستانی‌ها را بر تن داشتند، پشت حرم از سرما می‌لرزند. در را زدم یکی از خدام به نام حاج حبیب چون صدای مرا شناخت در را باز کرد. در معیت آن زائران وارد حرم شدیم آنها مشغول زیارت شدند. من نیز آب خواستم و وضو گرفتم و مشغول نماز و زیارت شدم.

نظرات  (۳)

  • بزودی زائرم
  • التماس دعا عالی بود از مطالب کل وبتون استفاده کردم 
    پاسخ:
    سلام علیکم
    افتخار دادید
    الحمدلله
    سالم باشید و حاجت روا
    حتی اگر بقدر یک عرض سلام فرصت دست بوسی یشان را داشته باشی
    باز خوب بودن روزت را تضمین میکند
    بد دوستشان دارم...

    پاسخ:
    احسنت
  • ن. قربانی حق
  • خدایشان بیامرزاد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">