بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها

گیله مرد

بانوی آب و آینه ...

گیله مرد | سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۱ ب.ظ | ۴ نظر

اینجا کویر داغ و نمک‌زار شور نیست

ما روبروی پهنه‌ی دریا نشسته‌ایم

شعر: سید حمید رضا برقعی

عکس: طه یزدانی‌مقدم

همسایه سایه ات به سرم مستدام باد
لطفت همیشه زخم مرا التیام داد

وقتی انیس لحظه ی تنهاییم تویی
تنها دلیل این که من اینجاییم تویی


هر شب دلم قدم به قدم میکشد مرا
بی اختیار سمت حرم می کشد مرا

با شور شهر فاصله دارم کنار تو
احساس وصل می کند آدم کنار تو

حالی نگفتنی به دلم دست می دهد
در هر نماز مسجد اعظم کنار تو

با زمزم نگاه دمادم هزار شمع
روشن کنند هاجر و مریم کنار تو

تا آسمانِ خویش مرا با خودت ببر
از آفتاب رد شده شبنم کنار تو

در این حریم سینه زدن چیز دیگریست
خونین تر است ماه محرم کنار تو

ما با تو در پناه تو آرام می شویم
وقتی که با ملائکه همگام می شویم

زیبا ترین خاطره هامان نگفتنی ست
تصویر صحن خلوت و باران نگفتنی ست

اعجاز این ضریح که همواره بی حد است
چیزی شبیه پنجره فولاد مشهد است

من روی حرف های خود اسرار میکنم
در مثنوی و در غزل اقرار می کنم

مادر کنار دختر موسی نشسته ایم
عمریست محو او به تماشا نشسته ایم

از ما به جز بدی که ندیدی ببخشمان
از دست ما چه ها که کشیدی ببخشمان

نظرات  (۴)

  • صاحبدل بیدل
  • خدا قوت
    پاسخ:
    سلام علیکم
    افتخار دادید به وب خودتون
    سالم باشید و حاجت روا
    احسنت...
    خدا قوت، خسته نباشی ♥

    دوست داشتید ما رو ب نگاهی مهمان کنید :)
    پاسخ:
    سلام
    درمونده نباشی
    بروی چشم
  • امیـــــد ...

  • جز گمراهان چه کسی از رحمت پروردگارش نومید می شود؟
    حجر:56
    چند روزی نبودم اما حالا هستم منظر حضور گرمتون هستم ...
    ممنون که سر زدید ...
    پاسخ:
    یاعلی
  • فاطمه مهدیخانی
  • سلام
    ممنون ازحضورشمادروبلاگ...
    خداقوت بابت وبلاگ ارزشیتون....
    بااجازه من وبلاگ شمارولینک میکنم...
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام. خواهش می کنم
    زنده باشید ان شاءالله
    یا علی
    سالم باشید و حاجت روا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">