بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها

گیله مرد

مگر که باز تو امضای کربلا بدهی ...

گیله مرد | دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ | ۶ نظر

دوباره آمده ام تا به من بها بدهی
مرامریض کنی و مرا شفا بدهی


گره به کار من افتاده ای کلید بهشت
خدا کند که به من فرصت دعا بدهی


من از زیارت قبلی خراب تر شده ام
خدا کند به من بی پناه جا بدهی

امشب نائب الزیاره‌تان هستم به رسم ادب ...  اگر قبول افتد ...

ادامه شعر ...


من از زبان رضا با تو درد دل دارم
مگر که پاسخ این «اشفعی لنا» بدهی


تو آمدی و مقام رضا مشخص شد
تو خواستی که کلیدی به دست ما بدهی


دلم برای محرم چه زود تنگ شده
مگر که باز تو امضای کربلا بدهی


هزار عید فدای دو روز ماتم تو
اگر اشاره کنی، رخصت عزا بدهی...


تمام سال برای تو روضه می گیریم
هزار مرتبه هم در عزات می میریم

نظرات  (۶)

التماس دعا...
پاسخ:
بروی چشم

شما هم فراموش نفرمائید ...
  • آشنای غریب
  • زیارت قبول
    پاسخ:
    سپاس
    قبول حق
  • زینب . فطرس
  • من از زیارت قبلی خراب تر شده ام
    خدا کند به من بی پناه جا بدهی

    شعر زیبایی بود
    تشکر
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    دست شاعرش درد نکنه
    زیارتتون قبول

    عکس ها و شعر بسیار عالی بودند..
    پاسخ:
    سپاس
    قبول حق
    تشکر می کنم
    شعر خیلی زیبا بود...

    از آقای برقعی بود؟!

    "خدا کند به من بی پناه جا بدهی"

    دلمان تنگ است خانم جان!
    پاسخ:
    سلامت باشید
    بگمانم از آقای تال هستش
    ان شاءالله به زودی روزیتون بشه
  • امید شریفی
  • عالی
    هر موقع مشرف میشید ما رو فراموش نکنید
    پاسخ:
    سپاس
    امشب توفیق پابوسی دارم ...
    ان شاءالله
    بروی دو دیده ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">