بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها

گیله مرد

غرق بوسه می کنم ...

گیله مرد | دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۵ ب.ظ | ۷ نظر

بارگاهی که به شهر قم به پاست
هم برای نجف هم کربلاست
خاک اورا غرق بوسه می کنم
چون که جای پای اربابم رضاست

یکی از ویژگی‌های حضرت معصومه(س) ورود زیارت‌نامه مأثور از معصوم(ع) است که بعد از حضرت فاطمه زهرا(س) او تنها بانوی بزرگواری است که زیارت مأثور دارد. بانوان برجسته‌ای چون

آمنه بنت وهب، فاطمه بنت اسد، خدیجه بنت خویلد، ام البنین، زینب کبری  و نرجس خاتون که هیچ شک و تردیدی در مقام بلند و جایگاه رفیع آن‌ها نیست، هیچ کدام زیارت مأثور ندارند و این نشانگر مقام بسیار والای این بانوی بزرگوار اسلام در میان بانوان اهل بیت عصمت(ع) است.


نظرات  (۷)

  • فانوس جزیره-گمنام
  • سلام
    اگر خدا بخواد بالاخره بعد از چند سال چهارشنبه میرم حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها). خوش به سعادت شما که همیشه اونجا هستین.
    عاقبتتون بخیر.
    پاسخ:
    سلام
    به به قدمتان بروی چشم
    سلامت باشید
    الحمدلله و المنه
    سالم باشید و حاجت روا

    توفیق داریم این هفته سه روز متوالی خادم زوار بی بی هستیم
    از یکشنبه تا سه شنبه
  • کــربــ بلایی محـب
  • سلامــ خداقوتــــــــــ
    حال جامانده ها از بد هم بدتر است ،
    دلتنگی کهـــــ بالا بگیرد ...
    نازنین یار مرا باز ندیدی, !باشد!
    به گمانم که دل از من تو بریدی! باشد!
    بود همواره امیدم که مرا میخواهی
    من همانم که نشستم به امیدی! باشد!
    بین بازار غلامان نظر انداخته ای
    جنس مرغوب نبودم نخریدی! باشد!
    "دست عشاق گرفتی و حرم بردی آه"
    طبق معمول زمن دست کشیدی! باشد!
    مهربانی تو مال دگران است چرا
    باز ای یار به دادم نرسیدی! باشد!
    این همه زار زدم داد زدم کرب و بلا
    این حرم گفتن من را نشنیدی! باشد!
    چه کنم تلخی تو باز حلاوت دارد!
    دل تنگم بخدا میل زیارت دارد
    "به روزمــــ با "سفری بی پایان "
    التماس دعا
    یازهراکربـــــ بلا ان شاءالله
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشید

    عجب شعر زیبایی
    سپاس

    افتخار دادید
    حتما
    یاعلی
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن

    با مطلب
    تاحالا به میوه ها فکر کردید 2
    بروز هستیم

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
  • زینب . فطرس
  • بسیار زیبا
    جالب بود
    نشنیده بودم



    به وبلاگ بنده هم افتخار بدید
    پاسخ:
    خواهش می کنم

    ان شاء الله
    نائب زیاره مون باشین :) 

    شما در جوار خواهر امام رضا من در جوار خود آقا :) 
    پاسخ:
    ان شاء الله بروی دو دیده
    به قید حیات
    اگر قبول افتد ...
  • ن. قربانی حق
  • متن جالبی بود نمی دونستم
    عکس عالی
    آقاامیرحسین رو ببوسید
    پاسخ:
    سلامت باشید
    حتما :-)
    سلام عمر ما داره مثل برق و باد میگدره
     میدونم وقتی میای تو طرح ما شرکت میکنی
     چند روز بعد میایی میگی انگار همین دیروز بود که تو طرحتون شرکت کردم
     انشاء الله که با شرکت تو این طرح پرواز کنید.... یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ان شاء الله
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">