بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها

گیله مرد

ببخش از اینکه گفتم عاشقونه ...

گیله مرد | دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۹ ق.ظ | ۵ نظر

دلم - شاید یکی از کفتراتون -

حسابی خو گرفته با هواتون

شبا وقتی که می بندن درارو

دلم می مونه تو صحن و سراتون

یه عمره عاشقونه هر شب و روز

توی شادی و غم کردم صداتون

صُبا گفتم : سلام ، خورشید بانو !

شبا گفتم : سلام ، مهتاب خاتون !

ببخش از اینکه گفتم عاشقونه

نه خانم ، ما کجا و عاشقاتون ؟

سر راه حرم گاهی اگر چه

دوتا شاخه غزل چیدم براتون...

همه ش تقصیر خوبیتونه خانم

که کرده ما بَدارم مبتلاتون

همیشه درد دل کردیم و رفتیم

نشد با ما بگید از ماجراتون

اگر چه ؛ تو دلا می پیچه گاهی

مناجات رضا جانم رضا تون

وَ یا بین صدای ندبه خونا

صدای ناله ی آقا بیاتون

یه عمره سائلم اما یه بارم

شما چیزی بخواین از این گداتون

مگه تا کی قراره زنده باشم

بیام تا کی بگم جونم فداتون ؟

چی می شه زیر پاهاتون بشم خاک

منی که عمریه پایین پاتون ...


شعر: حسن بیاتانی (پاییز 87)

عکس: خانم ص.خلج (سپهرا)

نظرات  (۵)

چه شعر توپی :)
از کجا پیدا میکنید اینارو ؟
پاسخ:
سلام
سپاس
دو سالی هست که چنین اشعاری رو جمع می کنم از کتب، مجلات و وبلاگ های مختلف
همچنان منتظر دعوت نامه از بانو...

التماس دعا
پاسخ:
دلتونو بزنید به دریا تا شب شهادتیِ امام الرئوف پیش خواهر باشید و عرض تسلیت ...

تمنای دعا
  • ن. قربانی حق
  • شعر دلنشینی بود
    و همینطور عکس هنرمندانه ی دوست گرامی خانم خلج
    پاسخ:
    بله همینطوره که می فرمائید
    هنر سرکار خانم خلج بر کسی پوشیده نیست
    سلاااااااااااااااااام وای خدا چقدر قشنگ بود خیلی ساده خیلی بدلم نشست :)

    راسی یچی بگم من متوجه نشدم که این عکسه چی هست ولی واقعا صدباریک الله داشت عکاس :)

    بنده درهنر  عکاسی بسیار حقیر میباشم یجورایی زیر خط فقر :)

    بقول خواهرم خیر سرم هنرمندم :)
    پاسخ:
    سلام
    خب خداروشکر
    اکثر اشعار جناب بیاتانی عامیانه ست و به دل میشینه
    خودشون هم انسانی فوق العاده خاضع و خاشع و اخلاقی هستند

    چوبکاری نفرمائید
    عکس از آبخوری سقاخانه حرم بی بی هستش که اینطور هنرمندانه توسط خانم خلج انداخته شده
    تشکر از حضورتان
  • زینب . فطرس
  • فوق العاده بود جناب گیله مرد
    #احسنت
    هم عکس خانم خلج
    هم شعر جناب بیاتانی
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    تشکر از حضورتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">