بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها

گیله مرد

اینجا جنون فاصله بیداد می‌کند ...

گیله مرد | سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۶ ب.ظ | ۱ نظر

رفتم به شهر سبز غزل پا به پای عشق
پر شد دوباره حجم شبم از هوای عشق


اینجا جنون فاصله بیداد می‌کند
ای اعتبار حرمت بی‌انتهای عشق


من بی‌قرار و آینه‌ها نیز خسته از
تکرار درد، کهنه‌ترین ماجرای عشق


ای منتهای صبر، مرا با خودت ببر
تا فصل سبز خاطره، محض رضای عشق


حرفی‌ست ساده، شعر من این‌بار سهم تو
یک داغ تازه، سهم من از کربلای عشق


آرام می‌روی و کوچه پر از نور می‌شود
با امتداد روشنی از رد پای عشق


از حجم شب دوباره دلم ضجه می‌زند
من مبتلات گشته‌ام ای مبتلای عشق...

شعر: خانم مریم سقلاطونی

نظرات  (۱)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
پاسخ:
سلام برادر
تازه وبم رو امروز راه انداختم
خیلی لطف کردید
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">