بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها

گیله مرد

مردی که نان را می‌بوسید و می‌خورد ...

گیله مرد | يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۴۷ ب.ظ | ۳ نظر

من عاشق محمد هستم....

       من عاشق انسانی هستم که عاشق همه بود

            که دلش می گرفت اگر دل یک مورچه می شکست        

                     و اشک می ریخت اگر کودکی زمین می خورد

   من عاشق محمد هستم

       انسانی که دست هایش میوه های ملکوت را می چید

                    و آغوشش معنای همه مهربانی های عالم بود

                         نان را می بوسید و می خورد

                               و آب را آیینه می کرد و می نوشید

  من عاشق محمد هستم...

                چون محمد، حقیقت عشق و عاشق و معشوق است......

نظرات  (۳)

السلام علیک یا رحمه للعالمین..
من هم عاشق رسول الله حضرت محمد هستم.
پاسخ:
حفظکم الله
  • مهندس راد
  • سلام وبتون خیلی جالب بود خوشحال میشوم به ما هم سری بزنید 
  • ن. قربانی حق
  • لبیک یا رسول الله
    سلام بر پیامبر خوبیها
    سلام بر پیامبر رحمت و عطوفت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">