بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها

گیله مرد

خب دلم را جواب کن بانو !

گیله مرد | دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۱۴ ب.ظ | ۷ نظر

نه جسارت نمی کنم اما

گاه من را خطاب کن بانو


چیزی از دیگران نمی‌خواهم

تو مرا انتخاب کن بانو


در کنار تو قطره‌ام اما

تو مرا رهسپار دریا کن


در کنار تو ذره‌ام اما

تو مرا آفتاب کن بانو


دل به هر سو که می‌رود بسته است

دیگر از دست خویش هم خسته است


دارد این گونه می‌رود از دست

آه قدری شتاب کن بانو


به گمانم که خسته‌ای از من

خسته ای دل شکسته ای از من


وای اگر که تو را می‌آزارد

خب دلم را جواب کن بانو


مانده‌ام بین رفتن و ماندن

رفتن و مبتلای غیر شدن


ماندن و عاقبت به خیر شدن

تو خودت انتخاب کن بانو


منم و اشک و خواهشی دیگر

روز سخت شفاعت و محشر


تو گنه کار اگر کم آوردی

روی من هم حساب کن بانو


شعر : محمد جواد شرافت

عکس : خانم ص.خلج

نظرات  (۷)

سلام
بدجور دلتنگ حرم بانو هستم
رفتید، خیلی التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم
ان شاء الله رزق شما در ایام فاطمیه باشه زیارت بی بی
بروی دو دیده
اگر قبول افتد ...
  • یه بنده خدای گمنام
  • روز جمعه 8 اسفند مصادف با روز تولد شهید صحرایی


    ختم دعای ندبه هدیه به آقا امام زمان به نیابت از شهید حســین صحرایی


    اگه میخواین با ما همراه بشین بسم الله

    پاسخ:
    سلام
    دیر دیدم این نظر رو
    توفیق نبود
    سلااااااااااام..وب خیلی زیبایی دارین...موفق باشین
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید
    سالم باشید و حاجت روا
  • فروهر وَ فرداد
  • زیبا

    پاریــــــــســــــکافه بار
    پاسخ:
    سپاس مندم
    :-)
    زیبا بود
    پاسخ:
    لطف دارید
    تشکر
  • کمی بودن ...
  • عیدتون مبارک

    حضرت علی علیه السلام:

    هرکه بداند خداعوض می دهد

    سخاوتمندانه می بخشد.
    پاسخ:
    اسعدالله ایامکم
    سپاس
  • رژیم لاغری
  • واقعا شعر زیبایی بود...
    پاسخ:
    دست شاعرش درد نکنه ...
    تشکر از حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">